Dansprinsessa

Min fina dotter, som just nu verkar ha hela världen på sina axlar. Det är mycket gnälligt och bekymrar! Kan inte vara lätt att fylla 4 år och dessutom
Leva i en familj där en lillebror ständigt tar mera tid och energi.

Hon trivs iallafall med den nya väderleken! Alldeles lyrisk över blommorna som kom upp gräsmattan!

20120326-230827.jpg

20120326-230939.jpg

20120326-230956.jpg

Älskade unge mamma förklarar så gott jag kan!

Svacka

Nådde i princip min från början bestämda målvikt i helgen sånär som på ett par hekton. Jag lutade mig nog tillbaka lite efter det och lite innan det också. Slarvade lite med maten, träningsmotivationen dala och mellanmålen hoppas över, kvar står en Johanna som känner sig orkeslös, småsugen på något konstant och hon som hysteriskt småäter grönsaker medan hon förbereder maten.

Inte bra! Denna vecka är det skärpning som gäller. Förra veckans träning gjordes men med lite reviderat schema. Denna vecka är en komma tillbaka på banan vecka. Rutiner, planering och genomförande är veckans ledord:) alla klappar vi igenom ibland!

Men…
Den vinner som är trägen den förlorar som ger upp….

Ny träningskompis

Häromveckan var fina Malin i Ullared, fick på dagen ett sms med en bild på
En sak jag länge velat haft!

Snäll som hon är tänkte hon på mig och köpte med en hem åt mig. Ännu har denne inte fått följa med ut, men imorn kanske 🙂

20120326-230014.jpg

Jag tror att vi kommer att ha mkt glädje av varandra i sommar framförallt 🙂 när vi nöter asfalt utan jacka med fickor:)