Planeringsdag

Barnens dagis har planeringsdag idag. Massa roliga saker var planerade idag.

Tji fick vi! När Alvin vaknade väldigt ledsen imorse. Brännhet!

Lekdagen med massa kompisar blev vabdag med soffhäng!

20130208-144620.jpg

Stina deppar över förlorad lektid. Så vi slängde ihop lite bullar hon och jag och helt plötsligt stod min morbror med kompis på garageuppfarten, tajmingen för dem kunde inte bli bättre då se fick rykande färska bullar och kaffe 🙂

Nu hoppas jag Lilleman piggar på sig, för just nu är han riktigt ynklig, dåsig och dålig. Han skakar, pratar och far i sömnen här bredvid mig. Lilla hjärtat! Det skär i mig när barnen är sjuka!

One thought on “Planeringsdag

Kommentera

