Utmaning

Såklart startar även detta år med en 10 veckors utmaning.

Just nu är jag sjuk, men så fort jag är frisk igen är det dags att forma kroppen mot nya mål! Denna gång med ett gymkort, vilket ger en annorlunda twist på det hela. Större valmöjligheter.

Till skillnad från förra årets utmaning, så kan jag i år ha min garderob som dessutom är ny inköpt i mycket mindre strl. Så årets utmaning är inte så vikt inriktad.

Jag vill se hur kroppen kan förändras på 10 v utan godis, läsk, alkohol, chips, kakor och diverse. Träningen har jag som mål att genomföra 3-4 pass per vecka, förutsatt att jag är frisk.

Å självklart är det plankor på ingång igen, morgon och kväll.

Så jag kommer vänligt men bestämt att tacka nej till diverse efterrätter och bakverk😜 men med undantag för Alvins födelsedag även i år.

One thought on “Utmaning

  1. Vi vill också se före och efterbilder Johanna!! Hoppas verkligen att den inte är viktinriktad för då har vi nog ingen Johanna kvar nät du är klar! You goo, bygg muskler!! Kör hårt!!

Kommentera

