Snabbresume av 2012

2012, vilket år! Året då jag tog tag i min kropp. Året då jag la om min livsstil, gick ner 17 kg och kom i bättre fysik än jag varit på länge!

Det var även det året vi båda jobbade heltid vilket har märkts.

Alvin började dagis, hundarna började hänga med mig på jobbet och livet snurrade på i en hiskelig fart.

Så kom julen och vips var det nytt år🎉

Jag är stolt över mig själv. Jag sa i början av detta året att det skulle bli mitt år. Å det kan jag inte säga annat om, jag är stolt och nöjd med mina prestationer både på jobbet, som mamma och som Johanna. Det jag är mindre stolt över är mitt år som matte. Sting har inte fått den tid han förtjänar som tävlingshund, inte heller Viggo som familjehund, så det får jag bli bättre på.

Nu börjar 2013 och nya utmaningar.

2 thoughts on “Snabbresume av 2012

Kommentera

