Vårinspiration à la HM

Jag klär mig gärna i följande outfits, de föll mig i smaken, de flesta fungerar dock endast privat, men de hade fått in en riktigt snygg dress, som kunde matchas med byxa, kjol eller klänning, den ska jag spana in nogrannare!

Annars är jag väldigt förtjust i HM’s märke LOGG, till framförallt mig själv men även till barnen och till Danne 🙂

20121228-111516.jpg

Två otippade var reflexvästen, älska att den var liten och nätt, men även en bh som jag gilla :()

20121228-111603.jpg

Till barnen fanns mycket snyggt och just sådana här kläder klär jag gärna barnen i!

20121228-111649.jpg

20121228-111656.jpg

Å men först vinter och hela dess garderob 🙂 som barnen fått massa påfyllning i nu under julen!

Kommentera

