Soffhäng!

Jag hämtade barnen tidigare än vanligt idag! Inte så tidigt som jag önskat men vi har haft en supermysig eftermiddag.

Jag ville ta en snabb promenad med vagnen men de önskade soffan och en film! Å helt ärligt så såg de rätt slitna ut.

Så så fick det bli! Mjölkdrinkar med massa frukt i och en Supp till Alvin för den stackarn hade 39 grader i feber när vi kom hem. Men efter en Supp har han varit som vanligt.

20121019-202823.jpg

Danne jobbar över idag. Så jag har soffhäng själv idag! En bra film och tända ljus! Precis vad jag behövde idag!

Kommentera

