Golftävling!

Imorgon ska jag för första gången i mitt liv ”delta” i en golftävling. Det är finalen av BEST WESTERN golf tour som går av stapeln i Linköping. Självklart ska jag inte spela, men vi kommer stt bjuda på kaffe och choklad till alla startande samt ha en egen tävling vid ett hål!

Utelördag imorgon med, vädret ser tyvärr lika tråkigt ut som förra helgen.. Hoppas BEST WESTERN jackan håller måttet! Och att jag får vara torr!

20120928-232228.jpg
Så kan det se ut när jag jobbar på event! Imorn blir det dock ute med bw jacka och mina röda stövlar! Borde köpa nya… Men men!

Nu är det läggdags, klockan ringer som vanligt imorn nämligen. 5.15!

3 thoughts on “Golftävling!

Kommentera

