Jaktprov

I helgen var det min tur att dra mitt strå till stacken. Hade hoppats på att få skriva för öppenklassdomaren, för att få ett bättre hum om vad som förväntas och krävs av mig och Sting i den klassen.

Jag fick skriva, men åt nybörjardomaren. Dock dömer han även de andra klasserna och jag fick bra input 🙂

Träningssugen, hundträning då. Blev riktigt sugen på att bli jaktprovsdomare när jag blir ”stor”. Den som lever får se!

20120925-220153.jpg

Upp 5, iväg vid 6 och hemma strax före sju! Ibland börjar jag undra hur jag tänker! Ja just det gäster hade vi när jag kom hem också, som jag själv bjudit in… När ska jag lära mig! Att ta det lugnt.

20120925-221426.jpg

20120925-221437.jpg
Jaa det regnade precis så som prognosen sa! Men vi kallade det skurar och insåg att det kunde ha varit värre! Det kunde ha blåst 🙂

Kommentera

