Sköna lördag!

Härliga lördagen är här! Snälla låg den aldrig ta slut!

Ligger just nu i sängen och funderar på om jag ska masa mig ut på en promenad eller morgonjogg innan resten av familjen vaknar. Har sovit katastrofalt dåligt inatt. Inte van vid det! Alvin vakna ledsen, en supp till honom och en stund i vår säng. Han var inte still för fem öre, så han fick vackert sova i sin säng trots sen höga febern. Däremellan nattvandrade stina 48 ggr, varje gång samma procedur gapskrik varpå såklart lilleman vaknade!

Så ja mellan 2-5 var jag nog inte världens trevligaste mamma eller människa. Jag har grymt svårt att somna om, har vridit och vänt på mig så idag värker ryggen.

Nej sluta gnäll kvinna! Ut å gå med hundarna!

Sen löpning! Efter frukost typ till lunch. Passar på när Stina är på kalas hos en kompis!

20120915-083438.jpg
Mysbild från förra lördagen!

Kommentera

