Long time…

Längesen nu! Dagarna snurrar på och jag Skulle nog hinna blogga men prioriterar det inte tyvärr. Ska inte lova bättring men vore kul. Älskar att läsa tillbaka om Stina i vår gamla blogg.

Idag vaknade Alvin förtvivlad. Kände direkt att nåt var fel. Helt utan förvarning vakna han täppt och med hög feber. Nu ligger han halvt på mig. Jag är helt blöt av hans feber och han flämtar och gråter till ibland. Älskade unge.

I början av veckan fick jag hämta en utslagen Stina på dagis. Hon var dock inge sjuk. Bara otroligt trött! Så 1 1/2 dags vila blev det för henne och nu Alvin. Tur att jag har en relativt lugn vecka på jobbet.

Idag blir det hemmamys! Inte mig emot!

20120914-063605.jpg

20120914-063617.jpg

20120914-063631.jpg

Om lilleman orkar tar vi en långpromenad! Sedan jag började jobba är det verkligen Vardagslyx för
Mig! Å grym träning är det ju såklart! Ca 40 kg barn och 13 kg vagn att putta framför sig. Lägg därtill minst 35 kg hund att dra med sig!

20120914-063845.jpg

20120914-063902.jpg

Med Viggo i koppel är det i princip omöjligt att springa. Men med honom
Lös så försöker jag springa någon eller några km med vagnen iaf. Tänk så lätt det känns nästa pass då, utan vagn!

Kommentera

