Brunch

Mina föräldrar kom tidigt imorse hem från en vecka i Grekland! Så jag bjöd in dem på brunch idag då jag misstänkte att deras kylskåp gapade tomt!

Vi bjöd på snittar med philadelphiaost, basilika, tomat och Parmaskinka, surdegsbröd med mozarella, basilika, ruccola, grillad kycklingfilé och jordgubbar, kesella med bär, kokt ägg och kaffe! Å en massa färsk frukt! Mycket uppskattat! Å gott, för oss blev det lunchen för dagen!

20120630-153846.jpg

De har i alla tider så länge jag kan minnas alltid köpt med sig något hem i present när de varit borta! Oavsett om mamma varit i Norge på jobb eller om de varit utomlands på semester, och så är det än idag! Barnen fick lite godis, en strandmadrass, ett varsitt flätat armband och Stina fick hårsnoddar och spännen! Danne fick ouzo och jag nya härliga parfymer från dkny:) perfekt! Å salta Pingviner såklart! Sånt blir man aldrig för gammal för!

2 thoughts on “Brunch

Kommentera

