Kvalitetstid och egobilder

Idag fick min löpkompis ändrade planer så dagens planerade mil, blev till ett tröskelpass med bästa sambon!

Laddad till tänderna!

20120626-202056.jpg
Surar lite då det känns som att muskelstatusen står still..

Danne satte tempot till 5.05 sen bar det av in mot svärtinge. Alvin i löpvagnen och han skulle få sällskap av Stina i svärtinge. Hon hade nämligen äran att gå hem med Alva idag från dagis! Lyx för en storasyster och nyttigt för en lillebror! Mysigt också att bara hämta ett barn på dagis:)

Bästa Danne tillät inte någon temposänkning så det var tufft men jag höll i! 6.55 på 33 min känns bra! Får förökas köra fler såna pass för att kunna pressa ner mot 55 på milen! Eller så får jag ta Danne som hare på milen lite oftare! 55 min för honom är mysjogg, för mig …. Kräkvarning! Gutt med coach på hemmaplan!

4 thoughts on “Kvalitetstid och egobilder

  1. Fattar inte att du skriver att muskelstatusen inte synns? Är du galen eller bara blind? Det syns ju sjukt mycket, att du missat några plankor gör absolut ingen skillnad. Duktiga fina du!

  2. haha kan verkligen hjälpa eller stjälpa en att ha med en såndär duracellkanin 😛 Jag brukar bli irriterrad om någon skuttar lätt framför mig medans jag typ bara vill läggamig ner å gråta 😛

Kommentera

