Jämförelse

Hmm går trögt nu! Händer inte mkt, har slarvat en del med kosten, slarvat en del med plankan sista månaden så det är kanske inte så konstigt =/ kan ju inte tappa formen nu till bikinisäsongen. Vore ju dumt!

Bilderna där jag har vita trosor på mig är tagna idag, de med svarta är tagna mellan den 16-26 maj.

20120626-204217.jpg

20120626-204224.jpg

Vad tycker ni? Syns det nån skillnad?

Pendlar mellan att känna mig nöjd och tillfreds med att känna mig riktigt plufsig runt midjan. Dagsform!

4 thoughts on “Jämförelse

  1. ja superfin och duktig ! funderade på det med plankan om du gör den varje dag ? du har väldigt fin mage ,inte sån bullig situpsmage så du kör mycket inre träning då eller ?

    • Tack! Periodvis kör jag den varje dag, dels i träningspassen men även endast plankan när jag går upp och på kvällen. Det finns dagar jag glömmer/förtränger men det bästa är att göra det till en vana! Tänk på att aktivera coren i allt du gör, håll den lite spänd hela dagen! Då stärker du den hela tiden. Lycka till!

Kommentera

