Inspiration!

Har klurat lite under dagen! Jag måste hitta orken och glädjen i träningen igen! Livet har varit upp och ner sedan valborg! Orken har inte funnits och latmasken har krupit fram lite väl ofta!

Så för min del ska träningen nu bli roligare! Mer intervaller och korta löppass, kombinerat med tabata minst 1 timma totalt 5 dagar i veckan! Å få igång en bra kost igen efter helgens latmaskätande!

Detta korta pass livet gäller till midsommar! Finns viljan kör jag ett långpass per helg! Men bara om jag verkligen vill 🙂

2 thoughts on “Inspiration!

  1. Låter klokt vännen. Träningen ska vara rolig, d ska inte kännas jobbigt då drar man sig för det istället! Jag är säker på att du kommer att hitta tillbaka igen bara du låter dig själv köra på i din egen takt ett tag.

Kommentera

