Heja pappan!

Det har varit en riktig heja pappan vecka! I torsdags var det dags för årets grabbhalvan, Danne deltog såklart med barnens morbror Martin. Vi hämtade upp mormorn och mötte upp Jessica och barnen och den mormorn där! Sen åts det frukt och hejades in i mål från läktarplats!

20120512-233137.jpg

Pappan sprang in på en bra tid kring 22 min har jag för mig, morbror Martin ett par minuter därefter.

Så idag var det dags igen. Denna gången för Kolmården trailen! 2,1 mil i kuperad terräng (skog, lera, kärr, backar, klättring). Återigen fanns delar av hejarklacken på plats! Strax före sista kilometern dök löparna äntligen upp inom synhåll! Å vi kunde heja på lite! Sen dröjde det till slutspurten innan de syntes igen! Jag är grymt imponerad av min sambo! Vilken vilja och vilken löpare han har utvecklats till det senaste året! Häftigt! En förebild för mig att se upp till!

Grattis bästa du till väl genomfört lopp!

20120512-233506.jpg

Efteråt käkade vi lite lunch, fyllde framförallt på Danne med mat i olika former innan vi fot hemåt och hämtade hem Stina som varit på kalas 🙂 första barnkalaset på egen hand!

Kommentera

