Milen

Jag gjorde det! Tillsammans med Madde rev jag äntligen av den där omtalade uttjatade milen:) skulle ha tagit den i söndags men kände mig risig då!

Därav tog vi oss an den igår kväll! Dock fick jag magknip på 7:e kilometern, men hängde i och slutförde! Pannben!

20120510-221755.jpg

Nu är den gjord! Skön känsla! Å jag var inte spytrött efteråt bara ett galet magknip! Tiden kan bli bättre! Ett kort stopp på första km för kisspaus, hängde med igenom hela tiden. Sträckan bestod av stor del skogsterräng och resten grusväg/ asfaltsväg och 3 km i spåret i svärtinge.

Målet med Challengen denna omgången är därmed nått! Att springa milen!

Nu satsar jag på under 60 min såklart! Å såklart måste jag ta mig upp på längre distanser. Men först ska jag försöka hitta vanor som är mer gynnsamma för min mage så jag slipper knipet och det som kommer efter =/

5 thoughts on “Milen

Kommentera

