Västervik

Det finns gånger då jag inser vilken sucker för vatten jag är! Å det är när jag åker neråt i landet! Västervik men framförallt Kalmar!

Gud vad jag kan sakna Kalmar! Havet! De långa strandpromenaderna!

Idag när jag nu är på jobb i Västervik så passar jag på att njuta!

Igår åkte jag motorcykel med Västerviks hotellets säljare ut till Händelöp, en del av Västerviks skärgård!

20120508-100447.jpg

Jag och mina två kollegor som är med tog en kvällspromenad innan läggdags såklart till vattnet 😉

20120508-100836.jpg

Jag njöt av en löptur på en halvmil utmed vattnet imorse innan frukost! Är därmed nu färdigtränad sånär som på lite styrka ikväll och sitter just nu och jobbar med denna utsikt framför mig!!

20120508-100951.jpg

Jag är glad för att vi bor så nära Glan som vi gör annars skulle jag gå under! Men jag vill verkligen inte flytta till kalmar! Nej i norrköping har jag mitt liv!

One thought on “Västervik

  1. Ja det kan jag göra men jag är fortfarande väldigt osäker så det skulle va bra om jag kunde komma någon dag och testa lite innan, så kan jag passa på att se hur ni bor med 🙂

Kommentera

