Status

Hmm kör inte så hårt som jag borde! Slarvade en del med kosten under förra veckan! Men nu är det bara att kötta på igen om jag ska få de resultat jag vill!

Denna veckan ser ut som följer;
Mån- vilade / hann tyvärr inte träna och dessutom slank det ner en del av lite alt möjligt!
Tis- Löpning, backintervaller i lerig skogsbacke 1 km uppvärmning och 1 km nedvarvning samt lite styrka mest plankor i trädgården
Ons- 3,5 km löpning med fokus på teknik att trampa i och studsa ifrån på främre delen av foten sedan WOD i trädgården: knäböj, k2e, dips, idioten ett par varv!
Tors- styrketräning hemma ca 30-40 min, knäböj, k2e, dips, utfall, mountain climber, sidoplanka och vanlig planka, olika antal och fyra varv.
Fre- löpning medeldistans 6-8 km
Lör- vila men Planka och trädgårdsarbete
Sön-den beryktade MILEN, fokus att ta mig runt!

Hårt jobb lönar sig tids nog! Det börjar ta sig! Men bättre kan jag!

20120503-212234.jpg

Annonser

2 thoughts on “Status

  1. Grymt resultat!! Om jag var du skulle jag vara nöjd! Du behöver nog inte köra hårdare;) du är fin som du är!

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s