Status

Hmm kör inte så hårt som jag borde! Slarvade en del med kosten under förra veckan! Men nu är det bara att kötta på igen om jag ska få de resultat jag vill!

Denna veckan ser ut som följer;
Mån- vilade / hann tyvärr inte träna och dessutom slank det ner en del av lite alt möjligt!
Tis- Löpning, backintervaller i lerig skogsbacke 1 km uppvärmning och 1 km nedvarvning samt lite styrka mest plankor i trädgården
Ons- 3,5 km löpning med fokus på teknik att trampa i och studsa ifrån på främre delen av foten sedan WOD i trädgården: knäböj, k2e, dips, idioten ett par varv!
Tors- styrketräning hemma ca 30-40 min, knäböj, k2e, dips, utfall, mountain climber, sidoplanka och vanlig planka, olika antal och fyra varv.
Fre- löpning medeldistans 6-8 km
Lör- vila men Planka och trädgårdsarbete
Sön-den beryktade MILEN, fokus att ta mig runt!

Hårt jobb lönar sig tids nog! Det börjar ta sig! Men bättre kan jag!

20120503-212234.jpg

2 thoughts on “Status

  1. Grymt resultat!! Om jag var du skulle jag vara nöjd! Du behöver nog inte köra hårdare;) du är fin som du är!

Kommentera

