Målvikt eller delmål

I helgen stod vågen för första gången på många år under 60 kg, vilket var min dröm/ målvikt förut. När jag började denna resa i januari, var tanken 65 kg, sen blev det 60 kg vartefter den gränsen sprängdes.

20120425-231033.jpg

Självklart pendlar jag lite i vikt beroende på vätska osv, så imorse när jag ställde mig på vågen och den stod på exakt 60 kg var jag tvungen att fortsätta! Numera ser jag 60 kg som ett delmål. Vi får se vart det slutar, huvudsaken och mitt mål är att bygga muskler, får en förbättrad kondition. Springa milen på Max 60 min men först inom 2 veckor ska den avverkas överhuvudtaget. Jag vill bli kvitt det putet som är kvar på magen. Det kräver att jag minskar i Fettprocent, men inte nödvändigtvis i vikt därmed. Vi får se vad som händer iallafall 🙂 jag trivs otroligt bra just nu med både kost och träning!

2 thoughts on “Målvikt eller delmål

Kommentera

