Löpningen hänger i!

Igår äntligen kom jag ut på en löptur efter att ha vilat sedan i fredags så när som på några promenader.

Jag fick efter en km för mig att det var dags att testa 5 km på bra tid! Så jag lät benen trumma på. Oj vad tufft det var bitvis, men skalle. Har blivit tuffare och envisare, så visst klarade jag målsättningen 5 km under 30, stannade på 26.45 min.

20120418-195016.jpg
Hade en del att hämta igen efter första km, där jag körde uppvärmning, hopp, ruscher, skaka armen osv. Men det gick minsann!

Kommentera

