Lever

Vi lever! Men hjälp vad dåligt jag bloggar! Denna veckan har varit lite lätt hysterisk, ett par timmar övertid varje dag, och en sambo med halsfluss!

Behöver jag säga mer! Phu! Å det är bara onsdag!

I helgen var vi iväg på tävling jag, Danne och hundarna! Åt supé och sov på hotell! Dock sover jag betydligt bättre hemma och stackars Danne blev rejält sjuk på kvällen. Så våra planer om ett löppass på nya vägar och en hundträning på tu man hand grusades. Istället fick jag packa, rasta hundar, hämta barn, rasta hundar, aktivera barn, packa upp, laga mat, rasta hundar igen, lägga barn och sen stupa i säg själv!

Men men det kommer fler gånger! På jobbet har jag haft hela region östs säljkår på besök och har därmed ordnat regionsmöte, bokay middag, fixar fika och mackor, ordnat körscheman för kundbesök för 8 säljare, bokar lunch, peppat och styrt! Jättekul men oj vad trött man blir.

Idag var sista stressiga dagen denna vecka! Imorn är sista arbetsdagen denna vecka! Å på fredag ska jag kursa med Sting! Längtar!

20120418-193912.jpg

Kommentera

