Förmiddag hemma

I måndags var Danne så pass dålig att jag valde att att stanna hemma på förmiddagen, då jag hade en hel kvälls jobb framför mig dessutom. Det var så mysigt med en vardagsmorgon hemma med barnen. Helger är underbar men det är extra lyxigt med en förmiddag med barnen mitt i veckan.

Vi slöade framför bolibompa ett bra tag innan vi åt en god och lång frukost. För att Alvin inte skulle somna på morgonpromenaden så tog jag honom i ryggan, medan Stina gick.

20120418-194304.jpg

20120418-194325.jpg

Vi kom inte så långt, utan fastna hos våra nya trevliga grannar som renoverar för fullt. Stina längtar till de flyttat in ordentligt för de har nämligen en 3 årig grabb! Barn i området uppskattas! Nu är de ju 4 barn i åldrarna mellan 1-4,5 år!

Väl hemma igen gungade Stina o jag på gungbrädan som barnen fick i påskpresent. Vi skratta så vi fick magknip!

20120418-194615.jpg

20120418-194626.jpg

20120418-194640.jpg

Älskade busungar!

Kommentera

