Ullared

I lördags belönade vi oss med en tur till Ullared. Danne och jag har båda gått ner en hel massa kilon så de flesta kläderna i garderoben var på tok för stora så i helgen gjorde vi slag i saken och unnade oss en massa nya kläder 🙂 lite andra saker fick vi med oss hem men allra mest kläder till oss själva!

Så jäkla kul! Jag har gått från 40-42 till främst 36! Det känns helt galet! köpte bikini och kände mig rätt bekväm där i provhytten! Ivrigt påhejad av bästa sambon! Galet vad jag älskar den mannen! Han är helt underbar!

20120402-202420.jpg

20120402-202443.jpg

Ett urplock av mina nya grejer, saknas lite tjocka tröjor och en tunika tror jag 🙂

På vägen hem stannade vi i Jönköping och gick ut och åt en trerätters innan vi fortsatte hemåt. Vi hade det supermysigt hela dagen. Barnen fick sova kvar hos bästa mormor och morfar en natt till. Bättre får man leta efter! Tack för att ni hade barnen hela helgen! ❤

One thought on “Ullared

Kommentera

