Plankar

Nu kör vi igen! Plankar som jag ska på morgonen och i skrivande stund dvs på kvällen:)

20120328-213328.jpg

Borta är mjukt bröd igen! Magen mår bättre då! Hej och hå magrutor vi ska få:) nä vars men putet ska bort!

One thought on “Plankar

  1. Jag får väl ta alla plankor på en gång på kvällen..:( när skolan börjar igen kan jag göra på morgonen, men nu. Nej d går inte. Jag är sjukt trött och irrierad, mitt i natta stiger vi upp då vill jag bara få iväg oss så fort som möjligt. Jaja, duktig är du!! Jag får prestationsångest!!!

Kommentera

