Finbesök

I måndags hade jag finbesök på jobbet. Hela familjen kom på frukost:) mycket mysigt och arbetsdagen kändes väldigt kort sen när jag fått en timma med ungarna och Danne ❤

20120328-214052.jpg

Barnen och förresten Danne med var i himmelriket, de åt köttbullar, prinskorv, ägg och drack nyponsoppa. Alvin åt vara pålägg och gotte ( jag får han pålägg så dissar han mackan, ungsork) Stina hon åt köttbullar så det spruta ut ur öronen:) å nyponsoppa! Å Danne jag han frossa i ost och kex å det gjorde han rätt i! Själv höll jag mig något sånär på mattan, åt mer och senare än vanligt så lunchen fick inte plats:)

Mysigt var det iaf! Mer sånt! Barnen gillar hotellfrukost, å vem gillar inte Princess frukost:)

Kommentera

