En riktigt bra helg!

Så efterlängtat med helg! Jag såg fram emot denna helg eftersom jag förra var borta hela dagarna.

Denna har varit perfekt. En helt en familjemiddag hos mina föräldrar, en oplanerad lördag och en söndag fylld med kalas!

I fredags var vi på middag i pryssgården, alltid lika mysigt. I fre även svettigt då pappa fått hem ett Wii (han är delaktig i en studie) så det spelades så dant speciellt boxning att jag blev alldeles andfådd 😉 lördagen var helt oplanerad och vi tog dagen som den kom, hann med massor, en långpromenad, hundträning, pizzabak, städning och plock, träning och softa framför TVn:)

Pappa testar att boxas liggande, allt medan barnen sov gott i soffan brevid oss.

20120318-223025.jpg

20120318-223045.jpg

20120318-223056.jpg

Färga håret hann jag också igår natt (23 typ) utväxten är borta och lite mer guldig är jag igen:)

Före

20120318-223247.jpg

Efter

20120318-223344.jpg

Lite på gränsen till morot men vi får se:) nej nu ramlar ögonen ihop. Sov gott

Kommentera

