Godmorgon världen!

20120314-071841.jpg

Imorse var det tungt att gå upp. Men iväg kom jag, dock vaknade båda barnen innan jag åkte och då har de svårt att somna om så jag misstänker att Danne fick en tidig morgon också! :/

Rise and shine! Idag är det fullt på att göra listan här på jobbet, för jo visst har jag lika mkt listor på jobbet som hemma , en grovplanering och en stresslista för dagen som jag kallar den!

Min utsikt 🙂

20120314-072029.jpg

Ha en bra dag! Själv laddar jag för svärtinge runt för första gången som
Löpning, idag efter jobbet sticker jag ut! Löpning i dagsljus= lyx:) men först jobba!

Kommentera

