Dagens konstaterande!

Jag varken trivs eller passar i rakt hår! Fick ett ryck och blåste samt plattade håret idag efter duschen! Fy fan så jag såg ut!

Bara att blöta det igen så är de utväxts lockarna där iaf! Tack o lov! Nä i sommar blir det lockigt igen! Fy vad hemsk jag såg ut, till o med Danne röstade för lockar! Dock så syntes det en utväxt när det blev så rakt, så det är dags för färg igen! Vad säger ni, en mörk sväng igen eller ska jag slinga det lite ljusare, det är hög tid att börja om jag ska vara ljus till sommaren, samtidigt trivs jag bra under bruna med… Svårt!

Vad säger ni, mörkt eller blond igen?

20120314-223848.jpg

20120314-223944.jpg

20120314-224031.jpg

20120314-224055.jpg

20120314-224139.jpg

20120314-224224.jpg

20120314-224318.jpg

Hjälp vilken kameleont jag är, dessa bilder är från mitten på juni och fram till förra veckan! Så säg nu vad ni tycker:)

7 thoughts on “Dagens konstaterande!

  1. Jag tyckte du var fin i rakt och ljust men om du nu har bestämt dej för lockigt så röstar jag på ljust och fräscht till vår och sommar!

  2. Du är ju iofs alltid assnygg, men jag tycker den mörka färgen senast är varm och väldigt vacker och passar dina ögon väldigt bra. Sedan kanske du vill ljus till sommaren och då ska du ju vara det… =)

Kommentera

