Morgonlöpning

I söndags ringde klockan redan kl 6. Danne hade rävjakt och jag skulle tillbaka till limmerhult, så barnen skulle till farmor. Stackars ungar uppslitna ur sängen så tidigt en söndagsmorgon! Men de sura inte för det utan det är alltid glada miner när man väcker dem! De är så duktiga!

Eftersom att jag inte skulle åka så tidigt hjälpte jag Danne på med barnens kläder, sen när de åkte gav jag mig ut på en löprunda i soluppgången! Det var så skönt! Jag och Sting avverkade nästan 5 km innan vi gick in och åt frukost innan vi begav oss de 10 milen igen!

En kul men intensiv helg! Nästa blir lugnare! Stina är så härlig, jag har sagt i veckan att jag längtat efter dem. Så i lördags när jag åkte så sa hon stackars dig mamma som måste längta idag med. Det är ju tur att du slipper längta nästa helg! Så klok! Så rätt!

Pigg och glad på väg! I min bästa Volvo, den saknar jag också i veckorna jag och golfen är inte riktigt överens!

20120312-230416.jpg
Å nej mamma jag kör inte samtidigt!

One thought on “Morgonlöpning

Kommentera

