Lösgodis

I lördags efter en hel dag ute dividerade jag och Danne om vi skulle unna oss godis! Challengen slutade på söndagen och vi tyckte vi var värda lite. Själv hade jag rejäl ångest hela dagen. Men köpte tillslut lite godis var.

Men jag ville inte äta förrän jag tränat nåt så min lördag blev såhär;
Uppe 6.30, åkte hemifrån 8, ute hela dagen gick en hel del, åt korv med bröd till lunch, en liten bit kladdkaka till fikat, sen hem 10 mil igen, middag biffsallad. Sen var tanken dusch och godis. Men jag kunde inte så 100 gr godis för mig var ok om jag tränade in kalorierna innan. Så 45 min tabatapass med mest styrka utfördes innan vi äntligen landa i soffan med en varsin skål…

20120312-225707.jpg

Det var jättegott! Men det räckte gott med 100 gr, ångesten kröp i kroppen. Var det värt det? Skulle jag förstöra allt nu? Till slut insåg jag att ska jag äta det så kan jag lika gärna njuta!

Skum känsla, lite körig mage och Peppad att fortsätta!

Kommentera

