Att unna sig!

Idag unnade vi oss en varsin bit Marabou choklad! Förr satte vi utan problem i oss en 200 grams illa kvickt! Idag njöt vi av en varsin liten ruta! Det är stort!

20120309-205132.jpg
Gott, men inte sådär himmelskt! Jag är nog mer sugen på smågodis:)

Till middag idag blev det detta

20120309-205354.jpg

Hemmagjorda laxburgare, på en bädd av stekt mandelpotatis, romansallad, äppleklyftor, gurka, paprika och en dressing på västerbottenost och turkisk yoghurt, till det stekta skivor av kavring! Gott men det kändes lite somrigt men det var jättegott!

I och med kavringen idag åt jag också bröd för första gången på 10 veckor typ. Visst har jag smakar en bit av barnen o åt bröd i smörgåstårtan vi hade på Alvins födelsedag. Men ändå!

Men vi köpte mitt favorit danskt rågbröd från sockerbagarna på bomässan idag! Å det mina vänner tänker jag ta mig en bit av imorn bitti 🙂

5 thoughts on “Att unna sig!

Kommentera

