Hemmapappan!

Hur går det här hemma då? Toppen skulle jag svara! Danne och barnen har det toppen. Jag är verkligen glad över att Danne vill vara hemma och att han får chansen att vara det, att vi har möjlighet att göra så här!

Jag är imponerad av honom! Denna vecka har fungerat jättebra! Världens bästa pappa, inte för att jag trodde annat! Stina har längtat sen Alvin kom, på att pappa ska vara hemma! Imorn möter jag upp familjen på Stadium Arena för att besöka bomässan en sväng! Sen ska vi hem och göra hemgjorda laxburgare på kavring serverade med mandelpotatis och rostade rotfrukter. Mumsigt det låter va? 

Kommentera

