Första..

Första dagen på jobbet avklarad! Det gick bra, vips så kändes det som att jag aldrig varit borta. På tavlan back Office hade mina fina kollegor skrivit välkommen tillbaka Johanna:) sånt värmer.

Men fy hundan vad jag sakna mina älskade ungar! Jag måste gå ner i tid efter sommaren tror jag! Eftermiddagen gick på tok för fort. Jag vände i dörren hemma och drog på mig löparstället, tog hundarna och rev av 3,5 km. Första dagen på nya träningsschemat. Längtade hela dagen efter löpningen! Ovant att sitta på rumpan hela dagen. Vanesak antar jag. Kände dock att jag hade mer kvar att ge så nu efter läggning när Danne skulle träna, körde jag ett mag och armpass på 30 min i köket:) bonuspass!

Nu soffa och kvällsmat/ efter träningsmat. Kesella, funlight, lite vaniljpulver, varma blåbär och hallon samt toppat med hackade cashewnötter och mandel! Galet gott! Mycket nyttigt och bra saker till en Nytränad kropp! Mycket protein i kesellan och bra fetter genom nötterna och så vitaminer och antioxidanter från bären!

20120305-214332.jpg

20120305-214343.jpg

One thought on “Första..

Kommentera

