Early morning!

Då kör vi första arbetsdagen efter lite mer än ett års föräldraledighet. Heltid 7-16 gäller!

Målet med utmaningen från början var att komma i mina jobbkläder, de är sitter på eller skjortan hänger på, byxorna rasa av så nya i 2 strl mindre är inhandlade och känna för dagen lite lösa i midjan 😉

Saknar redan mina trollungar som sover gott i sina sängar! Ha en bra dag! Idag inleder jag även mitt nya träningsschema med fokus att orka och våga springa längre och bli en löpare!

Ha en bra dag! Nu mot svärfars jobb med släpkärran vi lånat i helgen! Gulp! I lilla manuella bilen! Gulp igen!

20120305-053818.jpg
Tacka vet jag kvällsdusch och bara stiga ur sängen- spraya lite här och lite där – hår;)

One thought on “Early morning!

Kommentera

