Inspirerad

Min fina vän Malin som sliter som
Ett djur själv med barnen i veckorna, pluggar och kämpar för att uppnå en trivsel med sin kropp inspirerade mig att slänga upp bilder till er, på hur det går.

Så jag håller andan och kör..

20120227-221227.jpg

20120227-221239.jpg

Tjockisbilden som jag väljer att kalla
den är från straxt före jul dvs innan Challengen drog igång. Den andra lite bättre kroppsbilden av jämförelserna är tagen för ca 3 v sen, ca 5 veckor in i Challengen. Om jag räknat rätt så återstår det denna och en vecka till på
Utmaningen. Där hade jag nått min ”målvikt” men har nu satt en ny och fortsätter mot en lägre vikt men med löpning och annan styrketräning i fokus.

Någonting som jag slås av är hållningen. Kroppen känns starkare i sig själv vilket jag tycker syns på bilderna.

Nu vill jag tona kroppen, få fram finare konturer och tajta till den lite mer:) så jag slappar inte av om 1 1/2 v utan kör på, utmaningen blir att kombinera jobbet med träningen och familjen, men den verkliga utmaningen börjar i mitten av maj då vi båda börjar jobba, men med bra planering och förståelse för varandra så klarar vi det här hemma.

6 thoughts on “Inspirerad

  1. Otroligt!! Fy fan vad du är bra, så snygg och vlälmående! Ni kommer greja det tillsammans, kvällarna är unga och det bästa av allt..det blir varmare!!

Kommentera

