Skadad? Ja visst!

Sitter i soffan efter en träningsledig dag och en trerätters i magen, om än inom mina gränser men ändå, och känner mig lite onyttig.

Tänkte att eftersom jag ändå bara läser bloggar kan jag ju läsa och planka på samma gång 😉 skadad, ja nåt fel är det ju!

Nåja körde 3*1 min, där andra minuten innefattade benlyft vartannat i planka.

Skönt att ha gjort det! Imorn blir det troligtvis en löprunda på morgonkvisten sen ska vi på utflykt till Sörsjön, för lite vinteraktiviteter och korvgrillning men goda vänner med deras familjer!

Kommentera

