Dagisbesked

Idag nåddes jag av beskedet att Alvin från och med den 2:e maj får börja sin inskolning på samma avdelning som Stina går på.

Känns galet! Min lilla pojke! Mammas kille ut i fingerspetsen! Tur att pappa är den som sköter inskolningen!

Vi hade ställt in oss på september så detta kom verkligen som ett glädjande besked! Men läskigt! Redan liksom, men han blir lika gammal som Stina var när hon börja dagis.

20120217-001051.jpg
Lillbus blir stor! Om 6 dagar fyller han 1 år!!!! Så här års för ett år sen var jag rejält less på att vara gravid, 7 dagar över tiden och ingen Unge ville ut:)

5 thoughts on “Dagisbesked

  1. Tänk va snabbt tiden går ,så fina barn ni har! Tyckte inte det var så länge sedan stina var så liten. Själv går jag och väntar och känner precis som du kände för ett år sedan. Trevlig helg!

    • Nej men å vad roligt!!!! Har du gått över tiden också?? Å vad glad jag blev för din skull! Grattis!!!! När är det sagt, du måste börja blogga!!! Kramar o lycka till!!! Nb

Kommentera

