Tungt

Dagens promenad var minst sagt tung bitvis, liksom gårdagens löptur! Igår sprang jag 3,5 km i 20-30 cm nysnö på
Oupptrampat spår! Det var som att springa på en strand eller ja i snö;) men det gick och sista km var det barmark och då kändes benen lätta igen!

Idag tog jag Alvin i UJ:n och hundarna kutade runt brevid såklart och skottade med foten upp en gång i den gigantiska snöhög som bonden tyvärr lagt för ingången till hagen. Igenom kom vi sen vänta 500 m tung körning i snön. Vagnen går bra men det är ju trögt såklart!

20120216-234547.jpg

20120216-234600.jpg
Framhjulet kunde gå i det spåret jag trampa upp går men de två bak fick plöja!

Men sen blev det bättre 🙂 strålande sol,gnistrande snö och en god vän i telefonen och rundan gick av bara farten!

20120216-235128.jpg

Nu ikväll testade jag yoga här hemma, perfekt då kroppen känns stel! Det brände bra i benen och svetten rann så det ska jag helt klart försöka göra nån gång i veckan! Vet att svärmor kör en liten stund varje morgon ska höra hur och vad hon gör.

Kommentera

