Alla hjärtans dag!

Idag har det varit alla hjärtans dag! Mina hjärtan är mina hjärtan alla dagar, men det är kul med ett avbrott i vardagen så idag fick barnen ett varsitt paket av oss och dessutom fick de ett varsitt med posten från mormor och morfar ❤

20120214-234933.jpg

Stina fick en liten ponny med en kam så hon kunde pyssla om den och godis från mormor och morfar. Alvin fick en racerbil från oss och en liten hund som skäller av mormor och morfar. De pysslade med sina nya grejer hela em, sötnosarna!

Vi överraskade pappan med 10 fina rosor och 4 trisslotter och han i sin tur överraskade mig med rosor han med.

20120214-235213.jpg
Alla 20 trängs i vasen!

Sen överraskade han mig rejält igen, med detta underbara halsband<3

20120214-235259.jpg

Jag älskar det och det har dessutom följande citat på sen stora brickan;
”life is what you make out of it”, så sant så sant!

Vi slog till med trerätters och gemensam hård träning idag också! Dagen kunde inte varit bättre!

20120214-235510.jpg

Crabstickröra på hårt knäcke toppat med avokado, till förrätt, biffsallad med risnudlar till varmrätt och efter träningen lyxade vi till det med vaniljkesella och frysta hallon, mums!

One thought on “Alla hjärtans dag!

Kommentera

