Förändring

Jag har förändrat mycket i mitt liv sedan årsskiftet. Mycket är här för att stanna annat testar vi på.

Förändringen märks både psykiskt och fysiskt.

Jag har förvandlats till en planka av alla Plankor;)

Taget i måndags

20120208-094628.jpg

20120208-094913.jpg

20120208-094929.jpg
De nedre två är från före jul, dvs ej ammande men med ett par kilon extra!

Ser lite trist ut,men jag tycker mer och mer att det är rätt fint så här med.

Magen är lite mindre än förut men inte så mkt som över brösten. Där har jag tappat 10 cm.

Första 3 veckorna körde jag mkt spinning men intervaller, nu sista tiden har jag kört mer hög puls under längre intervaller med hela kroppen involverad. Jag blir skönare trött och känner att hela kroppen körs igenom.

Nej nu ska jag ge mig ut på en snabb pw med lite avslutande löpintervaller 2*4 min typ från Lekparken och hem.

6 thoughts on “Förändring

  1. Det är ju bekvämare med små bröst!! Hellre det än stora hängtuttar! Du vänjer dig, klart att brösten försvinner ju smalare man blir. Själv har jag gLömmt att mäta runnt tuttarna men jag märker allt att bhn sitter lösare..ska genast börja mäta! du ser mer propertionerlig ut till kroppen! Och du dom ser inte alls små ut! Bara mindre än innan men ändå inte små! Sådeså..Det får man leva med!

  2. Såklart att brösten blir mindre, det är ju fett i dom så dom förbränns ju lite med. 😉 Du är jätte fint precis du är, alla är vi unika och olika 🙂

Kommentera

