Blomma

Igår hade vi sista ordinarie gången på Alvins Simskola. Vi har valt att inte fortsätta nästa termin, så till igår hade vi tillsammans med de andra samlat till en blomma som jag ordnat till vår fina fröken:)

Hon var dock hemma med sjuka barn själv men vår vikarie lämnade den till henne och hon gillade den jättemycket!

Jag är helt kär i den så imorn får jag köpa grejer och göra en egen 🙂

Så här såg den ut:

20120208-130722.jpg
(bild stulen av den nya ägaren 😉 )

Denna planterade de åt mig i affären efter att jag plockat samman alla saker. Imorn planterat jag en själv istället 🙂

One thought on “Blomma

Kommentera

