Fredagsmys på udden

Fredagsmyset numera på udden innebar idag gurkstavar och tacochips för barnen, ja rån till Alvin såklart. För mamman o pappan består numera av ett gemensamt träningspass i tabata form, veckans tuffaste pass kör vi tillsammans innan vi sjunker ner i soffan med kesella vanilj och frysta hallon 🙂

20120203-221429.jpg

Peppad jag, innan vi körde följande;
Skidhopp, dips, höga knän med box, sit up med rotation i låst läge, sidohopp, armhävningar, sidoplankan med rotation, fyrfota knälyft, burpees och ryggläge med benlyft. Totalt 44 min intensiv träning utan paus emellan övningarna.

Nu kan jag lägga fem dagars träning bakom mig och med gott samvete njuta av en helg med familjen, goda vänner och härliga långpromenader och framförallt god mat som jag inte lagat själv 🙂

One thought on “Fredagsmys på udden

Kommentera

