Klurar

Ständigt klureri i mitt liv! Vilken är den optimala vagnen?

Jag är jättenöjd med vår Urban Jungle, med Phil & Teds vagnen också, men är de optimala för oss, barnen framförallt Stina efterfrågar att få sitta brevid varandra, Alvin han hänger väl mest med men trivs allra bäst själv i UJ:n.

Idag var vi till barnens hus för att sondera terrängen lite och kolla på alternativ. Eller alternativ, jag kan egentligen bara tänka mig en Uj helst duet, men den är ännu smalare i sitsarna såklart och när vi idag provade en vanlig duo så upplevde jag att den med var riktigt trång. Tror att det till stor del beror på de enskilda suffletterna som har väldigt mkt tyg som måste ta vägen någonstans dvs de stjäl utrymme från sitsarna. Undrar därför fortfarande hur barnen skulle sitta i en duo med gemensam sufflett.

Men jag skulle nog få spunk av att köra en sån bred vagn, eller vänjer man sig?!

Så här satt de iaf när vi provsatt idag, Stina var helnöjd och bedyrade att det inte alls var trångt och Alvin älskade att kunna busa med syrran.

20120202-152937.jpg

20120202-152945.jpg

20120202-152958.jpg

Men den stora frågan är, till våren, kommer stina att cykla med då
När vi springer eller går? Eller vill hon åka, när hon åker så sover hon oftast en stund än idag!

Eller ska vi kanske satsa på en renodlad löpvagn/ cykelkärra?

2 thoughts on “Klurar

  1. Mina satt grymmt bra i dubbel ujn men då var dom ju yngre! Ångrar ibland att jag sålde den. Men å andra sidan passar vår phille klockrent för vår vardag. Jag skulle inte vilja köra dubbelvagn igen men har inte heller något behov längre. Lycka till i djungeln, man blir inte klok!!

Kommentera

