Ren lycka!

Tacka vet jag Facebook, via den fick jag igår (förrgår) reda på att det finns ett litet skidspår på lillsjön. Vi bestämde såklart för att åka dit! Jag, barnen och hundarna gick en backig promenad medan Danne äntligen kunde prova sina skidor.

Stina och jag körde även lite intervallträning när vi titta på pappan för att inte frysa. Så innan 11 hade vi varit ute i 2 timmar och alla var färdig tränade för dagen! Härligt!

20120130-012831.jpg

20120130-012839.jpg

20120130-012846.jpg

20120130-012855.jpg

Alvin han sov gott i vagnen! Å vad jag gillar att vara ute, ser fram emot våren, men njuter allt jag kan av den lilla vinter vi har!

One thought on “Ren lycka!

Kommentera

