Hurthelg!

Vilken helg vi har! Igår morse gav vi oss iväg till elljusspåret uppe i svärtinge, jag skulle ge mig i kast med ett litet löppass. Danne min bästa pepping hängde på han med barnen i dubbelvagnen och jag med bara mig själv att tänka på.

20120129-094536.jpg
Helt ok! Det ska bli bättre och längre sträckor!

Kände mig rastlös på kvällen så körde ett pulspass hemma på kvällen i tabataform bara 12 min men 12 intensiva minuter med snabba skidhopp, hopprep och burpees med hopp bak på golvet.

One thought on “Hurthelg!

Kommentera

