Uppdrag: 10 Max Plankor

Dagens uppdrag var 10 st max plankor! Galet! Men utmaningen antagen så bara att köra! Satte en en tid 20 min minst totalt. Slutade på 19.05 axeln värkte så tårarna nästan rann!

Gjorde 6 vanliga plankor armbåge/tå men tröttna sen valde jag att köra 3 st sidoplankor armbåge/ knä à en minut var, för att sedan maxa in sista minutrar na mot 20 min. Har bara stoppat klockan och startat på den redan inräknade tiden idag. Men vänsteraxeln orka inte trycket. Men galet nöjd ändå! Riktigt bra magträning! Benen har också fått sitt genom ett 35 min spinningpass i högt tempo!

Yes!

Men imorn är det fest här hemma vilket innebär en av mina två undantagsdagar, så det känns skönt att ha gett kroppen en omgång idag!

Kommentera

