Fyrbarnsmor

Idag provade jag på att ha fyra barn hemma. Mina egna och min vän angelicas två, Alma 5 mån och Isac 4 år.

De stora barnen märktes knappt, de leker så otroligt bra tillsammans. De var ute och åt lunch och fika, annars körde de sitt rejs, lekte med dockor, hade kalas, strök kläder, gick i skolan och lekte kurragömma!

20120120-222606.jpg

Alvin och Alma snackade lite en stund.

20120120-221719.jpg

Sen somnade Alma gått i vår P&T vagn, Alvin åt lite lunch sen somna han med i UJ:n ute och lugnet la sig;) så jag och de stora passade på att äta vår lunch då.

Alvin fick smaka bulle för första gången idag, tummen upp tror jag den fick.

20120120-222922.jpg

20120120-222931.jpg

Det var mysigt att ha alla barnen här och jättekul att det fungerade så bra! Alvin växte massor kändes det som, han var jätteduktig med Alma och försiktig.

One thought on “Fyrbarnsmor

Kommentera

