Älskar listor

Jag är galen i att göra listor! Ibland räcker det med att jag bara får ut det som jag skriver ner ur systemet och ibland följer jag dem slaviskt!

Tre listor som jag spånat på senaste dagarna, denna veckas matsedel, veckans träningspass planerade för att både jag och Danne ska få till träningen. Så att vi inte står där på kvällen och båda ska spinna;) och nu dessutom en att göra lista innan jag börjar jobba och såklart en belöninslista;)

20120116-144546.jpg

20120116-144553.jpg

20120116-144600.jpg

2 thoughts on “Älskar listor

  1. Haha jag älskar också listor! Blir så less just nu då jag inte kan plannera då jag inte vet hur mycket tid bag måste avsätta för att plugga! Lättare om ett tag då jag vet bättre, sen beror det ju så klart också på prov och sånnt men då vet jag åtminstonde när dem är och så!

    Förresten! Säg till hur du färgar vagn om det står det?! Ser inte riktigt?

Kommentera

