Sammanfattning v 2

Snacka om att min kropp svarar bra på kostförändringarna och träningen.

Dagens Invägning visade -5,3 kg totalt sedan 1 januari. Kickstarta var tanken och än så länge verkar det fungera. Detta till trots att jag legat sjuk sedan i torsdags.

Har inte mätt mig, utan avvaktar någon vecka med det.

Hoppas att det håller i sig fortsatt nu men vet att det kan plana ut och gå segare av erfarenhet! Jag har iallafall reviderat mitt viktmål totalt, inte just under denna utmaning utan min målvikt att leva med.

Jag skötte veckans träningar fram till torsdagen sedan dess har jag vilat fram
Tills idag, då vi tog en lagom promenad och gjorde en planka. Nu kör vi igen!

Jag hat saknat träningen, jag vill känna hur kroppen tar i för jag vet att det lönar sig, jag vill inte bli smal jag vill bli fit och vältränad dit ska jag fortsätta att kämpa med träning och kost!

3 thoughts on “Sammanfattning v 2

  1. Bra jobbat!!skönt att du är tillbaka!!
    Vältränad i all ära men inte som vissa där på facebookgruppen hoppas jag för det ÄR inte snyggt!!

Kommentera

