Tack o lov för storasystern!

Tur att jag har Stina känner jag sådana här dagar! Imorse underhöll hon Alvin ca 1 timma medan jag fick sova lite, bra jobbat då han var i sin spjälsäng 😉

Sedan lekte hon jättebra med honom i hans rum så jag kunde slappa lite med tidningen vid köksbordet, lite så har dagen fortsatt!

När Alvin sov mitt på dagen så vilade jag och Stina i soffan (läs jag sov och Stina såg på tv).

Tack älskade dottern för att du är den fina du är! Å lilleman för att du fogade dig idag och gillade läget på dagen, även om han är galet mammig! Hänger helst på min höft i allt jag gör!

One thought on “Tack o lov för storasystern!

Kommentera

